Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania (..)

Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach do 17 stycznia 2021 roku

31 Grudnia 2020

                                                                                               herb

Komunikat Starosty Szamotulskiego

w sprawie utrzymania  zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach

do 17 stycznia 2021 roku

 

Informuję, że mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną w naszym powiecie oraz uwzględniając aktualny stan prawny w przedmiotowym zakresie utrzymuję w mocy  decyzję o pracy i funkcjonowaniu Starostwa jak dotychczas.

Pragnę jednocześnie podkreślić, że w związku z powyższym absolutnie nie zaprzestajemy obsługi naszych klientów i załatwiane nadal będą wszystkie sprawy należące do kompetencji tutejszych organów. Czynny pozostaje tymczasowy punkt podawczy w holu głównym budynku C Starostwa, gdzie można osobiście składać wnioski i inne dokumenty, otrzymując poświadczenie ich doręczenia.

Jednocześnie przypominam, że w związku sytuacją epidemiologiczną bezpośrednia obsługa klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, Wydziału Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami oraz Wydziału  Geodezji, Kartografii i Katastru - prowadzona jest nadal w sposób ograniczony na rzecz obsługi zdalnej - poprzez komunikację elektroniczną w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania niezbędnych spraw.

Ponadto przypominam, że przedłuża się zawieszenie do 17 stycznia 2021 roku, rezerwacji internetowej wizyt
w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg oraz funkcjonowanie systemu kolejkowego.

Proszę więc Państwa o wyrozumiałość i ograniczenie wizyt w tutejszym urzędzie do niezbędnego minimum.

Kontakt z danym pracownikiem możliwy jest co do zasady w tymczasowym punkcie podawczym lub w innym pomieszczeniu, ale tylko po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym (wykaz numerów telefonów kontaktowych w załączeniu).

Obsługiwane są także wszystkie inne instrumenty porozumiewania się na odległość, tj. skrzynki poczty elektronicznej, skrzynka e-puap, fax, skrzynka PWPW, w związku z czym zachęcam Państwa do kontaktu telefonicznego, mailowego, przez skrzynkę e-puap lub za pomocą poczty tradycyjnej.

Przypominam także o bezwzględnym obowiązku przestrzegania na terenie Starostwa reżimu sanitarnego.

Zapraszam ponadto do śledzenia strony internetowej Powiatu Szamotulskiego: www.powiat-szamotuly.pl, gdzie zamieszczane są bieżące komunikaty dotyczące organizacji pracy Starostwa oraz zasad bezpieczeństwa,
o których bezwzględne przestrzeganie apeluję.

Za występujące utrudnienia przepraszam, liczę na Państwa wyrozumiałość   i proszę, aby sprawy, które nie są niezbędne do załatwienia odłożyć na czas późniejszy.

                                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                Starosta Szamotulski

                                                                                                                  /-/ Beata Hanyżak

 

 

 

Poniżej wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów:

 

Sekretariat Starosty

61 292 87 17, sekretariat@szamotuly.com.pl

 

Sekretarz Powiatu Szamotulskiego

61 292 87 14, starostwo@szamotuly.com.pl

 

Kancelaria

61 292 87 00

61 292 87 01

 

Wydział Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska

61 292 87 91; lewandowskil@szamotuly.com.pl - Dyrektor Wydziału

Sprawy związane z wydawaniem pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia:

61 292 87 88

61 292 87 89

61 292 87 92

Sprawy związane z ochroną środowiska:

61 292 87 41

61 292 87 43

 

Wydział Edukacji, Spraw Obywatelskich, Kultury, Sportu i Turystyki:

61 292 87 61;   - Dyrektor Wydziału

61 292 87 62

61 292 87 64

 

 

Wydział Finansów

61 292 87 21, - Skarbnik Powiatu

61 292 87 23

61 292 87 24

61 292 87 22

 

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

61 292 87 71; - Dyrektor Wydziału

Informacja w sprawie realizacji prac geodezyjnych podlegających weryfikacji

61 292 87 66

Prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków

61 292 87 80

61 292 87 77

Administrowanie Infrastrukturą Informacji Przestrzennej

61 292 87 85

Udostępnianie wypisów/wyrysów, kopii map ewidencyjnych/zasadniczych

61 292 87 06

61 292 87 78

Udostępnianie informacji zawartych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym

61 292 87 79

61 292 87 42

Weryfikacja prac geodezyjnych lub prac kartograficznych

61 292 87 72

61 292 87 73

61 292 87 75

Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu

61 292 87 74

 

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

61 292 87 81; - Dyrektor Wydziału

61 292 87 84

61 292 87 82

 

Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg

61 292 87 31; - Dyrektor Wydziału

Sprawy związane z wydawaniem dowodów rejestracyjnych:

61 292 87 34

Sprawy związane z rejestracją pojazdów:

61 292 87 32/33

Sprawy z zakresu transportu, OSK, SKP:

61 292 87 35

Sprawy związane z wydawaniem praw jazdy:

61 292 87 36/38

 

Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego

61 292 87 15; - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

61 292 87 11

 

Wydział Rozwoju i Informacji Europejskiej

61 292 87 51; - Dyrektor Wydziału

61 292 87 52

61 292 87 53

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów (dyżur w poniedziałki):

- w godz. 7:30-11:30 dostępny pod nr:

61 292 87 87

61 292 87 40

- w godz. 11:30-15:30 dostępny pod nr:

61 292 87 09

Możliwy również kontakt mailowy:

 

 

 

do góry
top_baner