Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Urząd/Rzecznik konsumentów

Rzecznik konsumentów

Uprzejmie informujemy, że w maju dyżury Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Szamotułach będą odbywały się następująco:

  • 2 maja 2023 r.
  • 9 maja 2023 r. 
  • 16 maja 2023 r.
  • 23 maja 2023 r.
  • 30 maja 2023 r.

Uwaga! 23 maja dyżur został odwołany - na dyżur zapraszamy w czwartek 25 maja!

W celu umówienia spotkania bądź uzyskania porady prosimy o kontakt pod numerem: 61 29 28 787.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów p. Anna Sobol przyjmuje Klientów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach.

Dyżury Rzecznika odbywają się we wtorki w godz. 7.30 - 15.30, przy czym:

  • w godz. 7:30-15:30 - Rzecznik urzęduje w budynku B w sali nr 012

Tel. +48 61 29 28 787

 
Zapytania do Rzecznika można składać również w formie elektronicznej na adres:

Jeśli sprawa wymaga uzyskania natychmiastowych informacji - prosimy o skorzystanie wsparcia dostępnego pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz +48 22 290 89 16, prowadzonej przez Fundację Konsumentów, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.

Jak skorzystać ze wsparcia Powiatowego Rzecznika Konsumentów?

  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Szamotułach udziela wsparcia zarówno telefonicznie, osobiście podczas dyżurów, jak i pisemnie.
  • Aby ułatwić Państwu kontakt przygotowaliśmy wzór wniosku (do pobrania poniżej), który może złożyć konsument prowadzący spór z przedsiębiorcą, a zamieszkały na terenie Powiatu Szamotulskiego. Do wniosku należy dołączyć wszystkie dokumenty, które dotyczą danej sprawy (np. umowa, reklamacja, odpowiedź na reklamację, faktura, paragon, pisma w sprawie itp.). 
  • Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
    1. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy systemu ePUAP.
    2. Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
    3. Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
  • Wniosek z załącznikami nie podlegają opłacie skarbowej a działania podejmowane przez Rzecznika są bezpłatne. Wszelkie kierowane sprawy są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
  • Konsument zostanie poinformowany o sposobie załatwienia sprawy pismem, drogą telefoniczną lub e-mail.

 

Kategoria: Rzecznik konsumentów - pliki do pobrania [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
doc 2020-01-13 Wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Szamotułach
ilość pobrań: 679
Wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Szamotułach 29.5KB -

 

do góry