Rzecznik konsumentów
Uprzejmie informujemy, że w maju dyżury Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Szamotułach będą odbywały się następująco:
- 2 maja 2023 r.
- 9 maja 2023 r.
- 16 maja 2023 r.
- 23 maja 2023 r.
- 30 maja 2023 r.
Uwaga! 23 maja dyżur został odwołany - na dyżur zapraszamy w czwartek 25 maja!
W celu umówienia spotkania bądź uzyskania porady prosimy o kontakt pod numerem: 61 29 28 787.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów p. Anna Sobol przyjmuje Klientów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach.
Dyżury Rzecznika odbywają się we wtorki w godz. 7.30 - 15.30, przy czym:
- w godz. 7:30-15:30 - Rzecznik urzęduje w budynku B w sali nr 012
Tel. +48 61 29 28 787
Zapytania do Rzecznika można składać również w formie elektronicznej na adres:
Jeśli sprawa wymaga uzyskania natychmiastowych informacji - prosimy o skorzystanie wsparcia dostępnego pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz +48 22 290 89 16, prowadzonej przez Fundację Konsumentów, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
Jak skorzystać ze wsparcia Powiatowego Rzecznika Konsumentów?
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Szamotułach udziela wsparcia zarówno telefonicznie, osobiście podczas dyżurów, jak i pisemnie.
- Aby ułatwić Państwu kontakt przygotowaliśmy wzór wniosku (do pobrania poniżej), który może złożyć konsument prowadzący spór z przedsiębiorcą, a zamieszkały na terenie Powiatu Szamotulskiego. Do wniosku należy dołączyć wszystkie dokumenty, które dotyczą danej sprawy (np. umowa, reklamacja, odpowiedź na reklamację, faktura, paragon, pisma w sprawie itp.).
- Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy systemu ePUAP.
- Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
- Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
- Wniosek z załącznikami nie podlegają opłacie skarbowej a działania podejmowane przez Rzecznika są bezpłatne. Wszelkie kierowane sprawy są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
- Konsument zostanie poinformowany o sposobie załatwienia sprawy pismem, drogą telefoniczną lub e-mail.
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
doc | 2020-01-13 |
Wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Szamotułach
ilość pobrań: 679
|
Wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Szamotułach 29.5KB | - |