Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Urząd/Biuro paszportowe

Biuro paszportowe

 

Informujemy, że na terenie Szamotuł działa Terenowy Punkt Paszportowy Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Obsługuje on Mieszkańców całego Województwa Wielkopolskiego w zakresie:

  • przyjmowania wniosków paszportowych,
  • wydawania paszportów,
  • przyjmowania oświadczeń dotyczących utraty lub zniszczenia paszportu.

 

Dane kontaktowe:

Terenowy Punkt Paszportowy Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szamotułach

ul. Wojska Polskiego 1 (naprzeciwko Starostwa Powiatowego)
64-500 Szamotuły

Tel: +48 061 29 25 546

E-mail: lub

 

Godziny pracy:

poniedziałek-piątek: 8.00-15.00

 

Dokumenty niezbędne do wydania paszportu:

Osoby dorosłe

 
  • aktualna fotografia paszportowa o wymiarach 3,5 x 4,5 cm,
  • dowód wniesienia oplaty paszportowej,
  • dokumenty uprawniające do opłaty ulgowej,
  • ważny paszport,
  • ważny dowód osobisty.

 

Osoby maloletnie

 
  • aktualna fotografia paszportowa o wymiarach 3,5 x 4,5 cm,
  • dowód wniesienia opłaty paszportowej,
  • dokumety uprawniające do opaty ulgowej,
  • ważny paszport,
  • PESEL dziecka,
  • odpis aktu urodzenia dziecka ( skrócony lub zupełny),
  • ważna legitymacja szkolna dziecka,
  • w przypadku śmierci jednego z rodziców należy załączyć:
  1. odpis zupełny aktu urodzenia dziecka,
  2. odpis aktu zgonu rodzica.

 

Uwaga!

Zgodę na wydanie paszportu dla dziecka wyrażają oboje rodzice z ważnymi dowodami osobistymi lub jeden z rodziców wraz z pisemną zgodą drugiego rodzica poświadczoną za zgodność podpisu przez organ paszportowy lub notariusza. Obecność osoby maloletniej od 5 roku życia i ubezwłasnowolnionej jest wymagana podczas ubiegania się o wydanie paszportu.

 

 
Więcej informacji nt. procedury wydawania paszportów znajdą Państwo TUTAJ.
 
 
do góry