Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Regulamin przyznawania Patronatów Starosty Szamotulskiego (..)

Regulamin przyznawania Patronatów Starosty Szamotulskiego przyjęty!

7 Stycznia 2020

Regulamin przyznawania Patronatów Starosty Szamotulskiego przyjęty!

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Starosta Szamotulski Beata Hanyżak opublikowała dnia 3 stycznia br. Zarządzenie nr 1/2020, na mocy którego wprowadzony został w Starostwie Powiatowym nowy Regulamin przyznawania patronatów Starosty Szamotulskiego. Przyjęty dokument wraz z załącznikami określa procedurę ubiegania się o patronat Starosty Szamotulskiego oraz reguluje zasady jego przyznawania.

Treść przyjętego zarządzenia, regulamin przyznawania Patronatów oraz wzór obowiązującego od 3 stycznia br. wniosku znajdziecie Państwo TUTAJ.

Zachęcamy do zapoznania się z nowymi dokumentami!

do góry
UWAGA KIEROWCY! Droga nr 250069P (ul. Nabrzeżna we Wronkach): zamknięcie przejazdu przedłużone do dnia 31.08. // Droga nr 246514 (Gaj Mały-Szczepankowo): zamknięcie przejazdu od 27.07. do 10.08.2021 r. // Rynek w Szamotułach: zmiana organizacji ruchu od 9.08.