Rzeczpospolita Polska Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Obowiązek rezerwacji wizyty w urzędzie skarbowym

Obowiązek rezerwacji wizyty w urzędzie skarbowym

1 Lutego 2023

Chcesz załatwić sprawę w urzędzie skarbowym? Umów się online i przyjdź na wizytę bez kolejek! - szybko i komfortowo!

Umów wizytę online

Aby umówić wizytę online:

- wejdź na stronę

- wizyta.podatki.gov.plwybierz urząd skarbowy,

- wybierz sprawę, którą chcesz załatwić,

- wybierz datę i godzinę wizyty,

- podaj swoje dane:

- imię i nazwisko,

- PESEL lub NIP,

- numer telefonu lub e-mail,

i gotowe!

Po umówionej wizycie na podany numer telefonu lub e-mail otrzymasz potwierdzenie z numerem rezerwacji. Znajdziesz w niej m.in. informację
o stanowisku/pokoju, do którego powinieneś się zgłosić w dniu wizyty. 

Pamiętaj: na wizytę zabierz ze sobą dokument tożsamości. 

Korzyści z usługi „umów wizytę” dla klientów KAS:

- usługa jest dostępna 24/7,

- system kieruje Klientów do usług online - wtedy Klienci nie zawsze muszą przychodzić do urzędu skarbowego,

- usługa podpowiada jak przygotować się do wizyty - jakie są potrzebne dokumenty, druki i opłaty,

- wyszukiwarka i katalog spraw usprawniają wybór właściwej wizyty,

- klient ma pewność, że trafi do eksperta w danym obszarze i uzyska właściwą informację,

- zaplanowanie wizyty usprawni proces załatwienia sprawy - urzędnik będzie mógł zapoznać się z aktami sprawy i problemem przed wizytą,

- część spraw możliwa będzie do zrealizowania i zakończenia już podczas pierwszej wizyty, w warunkach zapewniających bezpieczeństwo informacji i komfort czasu obsługi,

- umówienie wizyty jest gwarancją szybkiego i sprawnego załatwienia sprawy - istotne zwłaszcza dla osób aktywnych zawodowo,

- wizytę można zaplanować na 21 dni naprzód  - ważne zwłaszcza dla osób czynnych zawodowo,

- system automatycznie wysyła do klienta powiadomienia
z przypomnieniem o wizycie,

- w sytuacjach losowych (brak dostępu do sali obsługi klienta) klient zostanie poinformowany o przełożeniu wizyty,

- w czasie okresu zwiększonej liczby zachorowań usługa zapewnia bezpieczeństwo obsługi klientom KAS,

- rejestracja wizyty daje możliwość oceny wizyty i otrzymanej usługi.

do góry