Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach od dnia 4 grudnia do 27 grudnia 2020 r.
2 Grudnia 2020Komunikat Starosty Szamotulskiego
w sprawie utrzymania zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach
od dnia 4 grudnia do 27 grudnia 2020 r.
Mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną w naszym powiecie oraz uwzględniając aktualny stan prawny w przedmiotowym zakresie zmuszona jestem podtrzymać decyzję o poleceniu części pracownikom wykonywania pracy zdalnej, a więc poza siedzibą Starostwa.
Pragnę jednocześnie podkreślić, że w związku z powyższym absolutnie nie zaprzestajemy obsługi naszych klientów i załatwiane nadal będą wszystkie sprawy należące do kompetencji tutejszych organów. Czynny pozostaje tymczasowy punkt podawczy w holu głównym budynku C Starostwa, gdzie można osobiście składać wnioski i inne dokumenty, otrzymując poświadczenie ich doręczenia.
Jednocześnie przypominam, że w związku sytuacją epidemiologiczną bezpośrednia obsługa klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, Wydziału Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami oraz Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru - prowadzona jest nadal w sposób ograniczony na rzecz obsługi zdalnej - poprzez komunikację elektroniczną w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania niezbędnych spraw (szczegóły dot. obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starrostwa Powiatowego w Szamotułach opisane są w Komunikacie Starosty z dnia 05 listopada 2020 r., dostępnym na stronie internetowej).
Ponadto przypominam, że przedłuża się zawieszenie do 27 grudnia br., rezerwacji internetowej wizyt w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg oraz funkcjonowanie systemu kolejkowego.
Proszę więc Państwa o wyrozumiałość i ograniczenie wizyt w tutejszym urzędzie do niezbędnego minimum.
Kontakt z danym pracownikiem możliwy jest co do zasady w tymczasowym punkcie podawczym lub w innym pomieszczeniu, ale tylko po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Przypominam także o bezwzględnym obowiązku przestrzegania na terenie Starostwa reżimu sanitarnego - dezynfekcji rąk, zakrywaniu nosa i ust oraz utrzymywaniu odpowiedniego dystansu.
Czynne dla Państwa pozostają także wszystkie numery telefonów do poszczególnych wydziałów Starostwa (spis telefonów i adresów mailowych dyrektorów wydziałów w załączeniu). Oczywiście obsługiwane są także wszystkie inne instrumenty porozumiewania się na odległość, tj. skrzynki poczty elektronicznej, skrzynka e-puap, fax, skrzynka PWPW, w związku z czym zachęcam Państwa do kontaktu telefonicznego, mailowego, przez skrzynkę e-puap lub za pomocą poczty tradycyjnej.
Zapraszam ponadto do bieżącego śledzenia strony internetowej Powiatu Szamotulskiego: www.powiat-szamotuly.pl, gdzie zamieszczane są bieżące komunikaty dotyczące organizacji pracy Starostwa oraz zasad bezpieczeństwa, o których bezwzględne przestrzeganie apeluję.
Za występujące utrudnienia przepraszam, liczę na Państwa wyrozumiałość i proszę, aby sprawy, które nie są niezbędne do załatwienia odłożyć na czas późniejszy.
Starosta Szamotulski
/-/ Beata Hanyżak
Poniżej wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów:
Sekretariat Starosty
61 292 87 17, sekretariat@szamotuly.com.pl
Sekretarz Powiatu Szamotulskiego
61 292 87 14, starostwo@szamotuly.com.pl
Kancelaria
61 292 87 00
61 292 87 01
Wydział Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska
61 292 87 91; lewandowskil@szamotuly.com.pl - Dyrektor Wydziału
Sprawy związane z wydawaniem pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia:
61 292 87 88
61 292 87 89
61 292 87 92
Sprawy związane z ochroną środowiska:
61 292 87 41
61 292 87 43
Wydział Edukacji, Spraw Obywatelskich, Kultury, Sportu i Turystyki:
61 292 87 61; - Dyrektor Wydziału
61 292 87 62
61 292 87 64
Wydział Finansów
61 292 87 21, - Skarbnik Powiatu
61 292 87 23
61 292 87 24
61 292 87 22
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
61 292 87 71; - Dyrektor Wydziału
Informacja w sprawie realizacji prac geodezyjnych podlegających weryfikacji
61 292 87 66
Prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków
61 292 87 80
61 292 87 77
Administrowanie Infrastrukturą Informacji Przestrzennej
61 292 87 85
Udostępnianie wypisów/wyrysów, kopii map ewidencyjnych/zasadniczych
61 292 87 06
61 292 87 78
Udostępnianie informacji zawartych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym
61 292 87 79
61 292 87 42
Weryfikacja prac geodezyjnych lub prac kartograficznych
61 292 87 72
61 292 87 73
61 292 87 75
Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
61 292 87 74
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
61 292 87 81; - Dyrektor Wydziału
61 292 87 84
61 292 87 82
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
61 292 87 31; - Dyrektor Wydziału
Sprawy związane z wydawaniem dowodów rejestracyjnych:
61 292 87 34
Sprawy związane z rejestracją pojazdów:
61 292 87 32/33
Sprawy z zakresu transportu, OSK, SKP:
61 292 87 35
Sprawy związane z wydawaniem praw jazdy:
61 292 87 36/38
Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego
61 292 87 15; - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
61 292 87 11
Wydział Rozwoju i Informacji Europejskiej
61 292 87 51; - Dyrektor Wydziału
61 292 87 52
61 292 87 53
Powiatowy Rzecznik Konsumentów (dyżur w poniedziałki):
- w godz. 7:30-11:30 dostępny pod nr:
61 292 87 87
61 292 87 40
- w godz. 11:30-15:30 dostępny pod nr:
61 292 87 09
Możliwy również kontakt mailowy: