Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach do dnia 28.02.2021 r.
12 Lutego 2021Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach do dnia 28 lutego 2021 roku
Informuję, że mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną utrzymuję do dnia 28 lutego 2021 roku w mocy decyzję o pracy i funkcjonowaniu Starostwa na dotychczasowych zasadach.
Pragnę jednocześnie podkreślić, że w związku z powyższym załatwiane nadal będą wszystkie sprawy należące do kompetencji tutejszych organów. Czynny pozostaje tymczasowy punkt podawczy w holu głównym budynku C Starostwa, gdzie można osobiście składać wnioski i inne dokumenty, otrzymując poświadczenie ich doręczenia.
Jednocześnie przypominam, że w związku sytuacją epidemiologiczną bezpośrednia obsługa klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, Wydziału Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami oraz Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru - prowadzona jest nadal
w sposób ograniczony na rzecz obsługi zdalnej - poprzez komunikację elektroniczną w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania niezbędnych spraw.
Ponadto przypominam, że przedłuża się zawieszenie do dnia 28 lutego 2021 roku, rezerwacji internetowej wizyt w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg oraz funkcjonowanie systemu kolejkowego.
Kontakt z danym pracownikiem możliwy jest co do zasady w tymczasowym punkcie podawczym lub
w innym pomieszczeniu, ale tylko po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym (wykaz numerów telefonów kontaktowych w załączeniu).
Obsługiwane są także wszystkie inne instrumenty porozumiewania się na odległość, tj. skrzynki poczty elektronicznej, skrzynka e-puap, fax, skrzynka PWPW, w związku z czym zachęcam Państwa do kontaktu telefonicznego, mailowego, przez skrzynkę e-puap lub za pomocą poczty tradycyjnej.
Przypominam także o bezwzględnym obowiązku przestrzegania na terenie Starostwa reżimu sanitarnego.
Zapraszam ponadto do śledzenia strony internetowej Powiatu Szamotulskiego: www.powiat-szamotuly.pl, gdzie zamieszczane są bieżące komunikaty dotyczące organizacji pracy Starostwa oraz zasad bezpieczeństwa, o których bezwzględne przestrzeganie apeluję.
Za występujące utrudnienia przepraszam, liczę na Państwa wyrozumiałość.
Starosta Szamotulski
/-/ Beata Hanyżak
Wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów
- Sekretariat Starosty
- 61 292 87 17, sekretariat@szamotuly.com.pl
- Sekretarz Powiatu Szamotulskiego
- 61 292 87 14, starostwo@szamotuly.com.pl
- Kancelaria
- 61 292 87 00
- 61 292 87 01
- Wydział Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska
- 61 292 87 91; lewandowskil@szamotuly.com.pl - Dyrektor Wydziału
- Sprawy związane z wydawaniem pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia:
- 61 292 87 88
- 61 292 87 89
- 61 292 87 92
- Sprawy związane z ochroną środowiska:
- 61 292 87 41
- 61 292 87 43
- Wydział Edukacji, Spraw Obywatelskich, Kultury, Sportu i Turystyki:
- 61 292 87 61; - Dyrektor Wydziału
- 61 292 87 62
- 61 292 87 64
- Wydział Finansów
- 61 292 87 21, - Skarbnik Powiatu
- 61 292 87 23
- 61 292 87 24
- 61 292 87 22
- Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
- 61 292 87 71; - Dyrektor Wydziału
- Informacja w sprawie realizacji prac geodezyjnych podlegających weryfikacji
- 61 292 87 66
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków
- 61 292 87 80
- 61 292 87 77
- Administrowanie Infrastrukturą Informacji Przestrzennej
- 61 292 87 85
- Udostępnianie wypisów/wyrysów, kopii map ewidencyjnych/zasadniczych
- 61 292 87 06
- 61 292 87 78
- Udostępnianie informacji zawartych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym
- 61 292 87 79
- 61 292 87 42
- Weryfikacja prac geodezyjnych lub prac kartograficznych
- 61 292 87 72
- 61 292 87 73
- 61 292 87 75
- Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- 61 292 87 74
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- 61 292 87 81; - Dyrektor Wydziału
- 61 292 87 84
- 61 292 87 82
- Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
- 61 292 87 31; - Dyrektor Wydziału
- Sprawy związane z wydawaniem dowodów rejestracyjnych:
- 61 292 87 34
- Sprawy związane z rejestracją pojazdów:
- 61 292 87 32/33
- Sprawy z zakresu transportu, OSK, SKP:
- 61 292 87 35
- Sprawy związane z wydawaniem praw jazdy:
- 61 292 87 36/38
- Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego
- 61 292 87 15; - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
- 61 292 87 11
- Wydział Rozwoju i Informacji Europejskiej
- 61 292 87 51; - Dyrektor Wydziału
- 61 292 87 52
- 61 292 87 53
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów (dyżur w poniedziałki):
- w godz. 7:30-11:30 dostępny pod nr:
- 61 292 87 87
- 61 292 87 40
- w godz. 11:30-15:30 dostępny pod nr:
- 61 292 87 09
- Możliwy również kontakt mailowy:
- w godz. 7:30-11:30 dostępny pod nr: