Unia Europejska
#szamotulski #tradycja #powiat #nowoczesność
  • Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
  • ul. Wojska Polskiego 4,
    64-500 Szamotuły
  • tel.: + 48 61 292 87 00
Strona główna/Dla Mieszkańca/Aktualności/Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania (..)

Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania  zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach do dnia 28.02.2021 r.

12 Lutego 2021

Komunikat Starosty Szamotulskiego w sprawie utrzymania zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Szamotułach do dnia 28 lutego 2021 roku

 

Informuję, że mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną utrzymuję do dnia 28 lutego 2021 roku w mocy decyzję o pracy i funkcjonowaniu Starostwa na dotychczasowych zasadach.

Pragnę jednocześnie podkreślić, że w związku z powyższym załatwiane nadal będą wszystkie sprawy należące do kompetencji tutejszych organów. Czynny pozostaje tymczasowy punkt podawczy w holu głównym budynku C Starostwa, gdzie można osobiście składać wnioski i inne dokumenty, otrzymując poświadczenie ich doręczenia.

Jednocześnie przypominam, że w związku sytuacją epidemiologiczną bezpośrednia obsługa klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, Wydziału Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami oraz Wydziału  Geodezji, Kartografii i Katastru - prowadzona jest nadal
w sposób ograniczony na rzecz obsługi zdalnej - poprzez komunikację elektroniczną w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania niezbędnych spraw.

Ponadto przypominam, że przedłuża się zawieszenie do dnia 28 lutego 2021 roku, rezerwacji internetowej wizyt w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg oraz funkcjonowanie systemu kolejkowego.

Kontakt z danym pracownikiem możliwy jest co do zasady w tymczasowym punkcie podawczym lub
w innym pomieszczeniu, ale tylko po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym (wykaz numerów telefonów kontaktowych w załączeniu).

Obsługiwane są także wszystkie inne instrumenty porozumiewania się na odległość, tj. skrzynki poczty elektronicznej, skrzynka e-puap, fax, skrzynka PWPW, w związku z czym zachęcam Państwa do kontaktu telefonicznego, mailowego, przez skrzynkę e-puap lub za pomocą poczty tradycyjnej.

Przypominam także o bezwzględnym obowiązku przestrzegania na terenie Starostwa reżimu sanitarnego.

Zapraszam ponadto do śledzenia strony internetowej Powiatu Szamotulskiego: www.powiat-szamotuly.pl, gdzie zamieszczane są bieżące komunikaty dotyczące organizacji pracy Starostwa oraz zasad bezpieczeństwa, o których bezwzględne przestrzeganie apeluję.

Za występujące utrudnienia przepraszam, liczę na Państwa wyrozumiałość.

                                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                    

Starosta Szamotulski

/-/ Beata Hanyżak

 

 

Wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów

 

  • Sekretariat Starosty
    • 61 292 87 17, sekretariat@szamotuly.com.pl
  • Sekretarz Powiatu Szamotulskiego
    • 61 292 87 14, starostwo@szamotuly.com.pl
  •  Kancelaria
    • 61 292 87 00
    • 61 292 87 01
  • Wydział Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska
    • 61 292 87 91; lewandowskil@szamotuly.com.pl - Dyrektor Wydziału
    • Sprawy związane z wydawaniem pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia:
      • 61 292 87 88
      • 61 292 87 89
      • 61 292 87 92
    • Sprawy związane z ochroną środowiska:
      • 61 292 87 41
      • 61 292 87 43
  • Wydział Edukacji, Spraw Obywatelskich, Kultury, Sportu i Turystyki:
    • 61 292 87 61;   - Dyrektor Wydziału
    • 61 292 87 62
    • 61 292 87 64 
  • Wydział Finansów
    • 61 292 87 21,  - Skarbnik Powiatu
    • 61 292 87 23
    • 61 292 87 24
    • 61 292 87 22
  •  Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
    • 61 292 87 71;  - Dyrektor Wydziału
    • Informacja w sprawie realizacji prac geodezyjnych podlegających weryfikacji
      • 61 292 87 66
    • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków
      • 61 292 87 80
      • 61 292 87 77
    • Administrowanie Infrastrukturą Informacji Przestrzennej
      • 61 292 87 85
    • Udostępnianie wypisów/wyrysów, kopii map ewidencyjnych/zasadniczych
      • 61 292 87 06
      • 61 292 87 78
    • Udostępnianie informacji zawartych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym
      • 61 292 87 79
      • 61 292 87 42
    • Weryfikacja prac geodezyjnych lub prac kartograficznych
      • 61 292 87 72
      • 61 292 87 73
      • 61 292 87 75
    • Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
      • 61 292 87 74
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
    • 61 292 87 81;  - Dyrektor Wydziału
    • 61 292 87 84
    • 61 292 87 82
  • Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
    • 61 292 87 31;  - Dyrektor Wydziału
    • Sprawy związane z wydawaniem dowodów rejestracyjnych:
      • 61 292 87 34
    • Sprawy związane z rejestracją pojazdów:
      • 61 292 87 32/33
    • Sprawy z zakresu transportu, OSK, SKP:
      • 61 292 87 35
    • Sprawy związane z wydawaniem praw jazdy:
      • 61 292 87 36/38
  • Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego
    • 61 292 87 15;  - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
    • 61 292 87 11
  • Wydział Rozwoju i Informacji Europejskiej
    • 61 292 87 51;  - Dyrektor Wydziału
    • 61 292 87 52
    • 61 292 87 53 
  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów (dyżur w poniedziałki):
    • w godz. 7:30-11:30 dostępny pod nr:
      • 61 292 87 87
      • 61 292 87 40
    • w godz. 11:30-15:30 dostępny pod nr:
      • 61 292 87 09
    • Możliwy również kontakt mailowy: 
do góry
top_baner