Zmiany w zasadach rejestracji wizyt w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg
13 Sierpnia 2020Szanowni Klienci Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, chcący zarejestrować pojazd,
W związku z obserwowanym od początku sierpnia br. niezrozumiałym blokowaniem internetowej rezerwacji numerów polegającym na pobraniu wszystkich wolnych biletów, a następnie nie zgłaszaniem się w wyznaczonym terminie w tutejszym Wydziale celem ich realizacji, zmuszeni jesteśmy wprowadzić element weryfikacji zarezerwowanych biletów.
Wprowadzone zmiany polegają na KONIECZNOŚCI potwierdzenia zarezerwowanej wizyty poprzez przesłanie w ciągu 24 godzin od dokonanej rezerwacji skanu lub zdjęć wszystkich niezbędnych dokumentów pojazdu rejestrowanego, włącznie z nr VIN, celem wstępnej weryfikacji i porównania z numerem (ostatnie 5 cyfr) podanym przy internetowej rezerwacji biletu. Prosimy także o załączenie pobranego z systemu indywidualnego kodu rezerwacji - plik PDF. W przypadku braku potwierdzenia sprawy skanów lub zdjęć dokumentów bilet zostanie automatycznie anulowany i możliwy do pobrania z systemu przez inną osobę. Skany lub zdjęcia cyfrowe (w formie pliku *.pdf lub *.jpg) dokumentu prosimy przesyłać na adres: podając nazwisko oraz nr telefonu celem ewentualnej konieczności kontaktu lub wyjaśnienia wątpliwości.
Wprowadzenie powyższych zasad ma ograniczyć nieuzasadnione blokowanie wizyt bez przygotowanej sprawy i tym samym utrudnianie kontaktu z Wydziałem innym klientom.
Powyższe działanie weryfikacyjne zacznie obowiązywać od najbliższego poniedziałku tj. 17 sierpnia br.