Zasady funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy od 1 września 2021 r.
31 Sierpnia 2021
Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach informuje, że od dnia 1 września 2021r. obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.
Jednocześnie informujemy, że Urząd przyjmuje Klientów w pomieszczeniach biurowych, począwszy od 14 czerwca 2021r. do odwołania, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny wizyty.
Przypominamy, że na terenie instytucji obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust.
Kontakt z Urzędem odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz www.praca.gov.pl.
Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się drogą elektroniczną tutaj lub osobiście poprzez złożenie do skrzynki podawczej wypełnionej karty rejestracyjnej znajdującej się w siedzibie urzędu przy ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach, I piętro, wejście A.