Komunikat Starosty Szamotulskiego z dnia 22 maja 2020 r.
22 Maja 2020Komunikat Starosty Szamotulskiego
z dnia 22 maja 2020 r.
dotyczący obsługi klientów
Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg
Starostwa Powiatowego w Szamotułach
W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii i wprowadzeniem ograniczeń oraz w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii poz. 878 z dnia 16.05.br, informuję, co następuje:
Poniżej przedstawiamy Państwu nowe procedury, które wdrażamy od dnia 25 maja 2020 r. do odwołania, w obsłudze interesantów przez Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg tut. Starostwa, w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania wszystkich spraw. Przyjmowanie interesantów odbywać się będzie według kolejności przybywajacych Klientów.
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących realizowanych spraw w Wydziale należy wybrać odpowiedni numer telefonu pod którym urzędnicy odpowiedzą na Państwa pytania:
- Rejestracja pojazdów, przerejestrowanie, wycofanie czasowe pojazdu z ruchu, tabliczki znamionowe i nr VIN - 61 292 87 32
- Odbiór i wymiana dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu, wyrejestrowania pojazdu, wtórniki dokumentów oraz adnotacje w dowodzie rejestracyjnym - 61 292 87 34
- Sprawy związane z wydawaniem i zatrzymaniem prawa jazdy - 61 292 87 36
- Wydawanie licencji na transport, OSK i SKP - 61 292 87 35
- Wszelkie inne, niezbędne informacje i uwagi związane z działalnością Wydziału prosimy kierować do Dyrektora pod numer telefonu: 61 292 87 31
- Z uwagi na ww. zmiany funkcjonowania Wydziału informujemy, że z dniem 22 maja br dotychczasowa skrzynka email: zostaje wyłączona.
- Nadal do odwołania wyłączony zostaje także system umożliwiający umawianie wizyty w Wydziale przez internet.
- Ze względów ochrony sanitarnej klienci Wydziału oczekiwać powinni na wewnętrznym parkingu a wpuszczanie do budynku osób dokonywać będzie pracownik ochrony lub pracownik urzędu, po wywołaniu poprzez głośnik, zgodnie z kolejnością.
- Realizacja obsługi na dany dzień w Wydziale odbywać się będzie co do zasady zgodnie z Regulaminem Obsługi Klientów wprowadzonym Zarządzeniem Starosty 18 listopada 2019r., opublikowanym na stronie: http://kd.powiat-szamotuly.pl/files/regulamin.pdf co oznacza, że każdy klient chcąc załatwić sprawę z kategorii: prawo jazdy, rejestracja pojazdów oraz transport może za jednym podejściem załatwić JEDNĄ sprawę. Natomiast sprawy z kategorii dowody rejestracyjne - jednorazowo można załatwić TRZY sprawy.
- Przypomina się, że na terenie Starostwa obowiązuje stosowanie środków ochrony osobistej - maseczki, przyłbice oraz rękawiczki jednorazowe.
Równocześnie przypominamy, że pozostaje nadal możliwość zgłoszenia zbycia, nabycia i wyrejestrowania pojazdu za pomocą poczty tradycyjnej na adres tut. Starostwa, a także za pomocą platformy www.epuap.gov.pl lub przez stronę: www.esp.pwpw.pl.
Liczymy na Państwa zrozumienie wynikające z powagi sytuacji.
Starosta Szamotulski
/…/ Beata Hanyżak