Komunikat Starosty Szamotulskiego dotyczący obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szamotułach
7 Maja 2021Komunikat Starosty Szamotulskiego z dnia 07 maja 2021 r. dotyczący obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szamotułach
Poniżej przedstawiamy Państwu procedury, które wdrażamy od dnia 17 maja 2021 r. w obsłudze interesantów przez Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg tut. Starostwa, w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania wszystkich spraw z jednoczesnym powrotem do bezpośredniej obsługi klientów.
Przyjmowanie interesantów odbywać się będzie wg kolejności przybywających klientów.
- Z dniem 08 maja br. dotychczasowa skrzynka email: komunikacja@szamotuly.com.pl zostaje wyłączona. Zgłoszone przez nią pozytywnie zweryfikowane sprawy będą realizowane w terminie 10 -14 maja 2021 r. W przypadku weryfikacji negatywnej oraz niezałatwieniu zgłoszonej sprawy, w ww. terminie, ze względu na rozpoczęcie obsługi bezpośredniej, prosimy o osobiste stawiennictwo w Wydziale od dnia 17 maja 2021 r.
- Nadal do odwołania wyłączony zostaje system umożliwiający umawianie wizyty w Wydziale przez internet.
- Realizacja obsługi na dany dzień w Wydziale odbywać się będzie co do zasady zgodnie z Regulaminem Obsługi Klientów wprowadzonym Zarządzeniem Starosty 18 listopada 2019r., opublikowanym na stronie: http://kd.powiat-szamotuly.pl/files/regulamin.pdf co oznacza, że każdy klient chcąc załatwić sprawę z kategorii: prawo jazdy, rejestracja pojazdów oraz transport może jednorazowo załatwić JEDNĄ sprawę. Natomiast sprawy z kategorii dowody rejestracyjne - jednorazowo można załatwić TRZY sprawy.
- Na terenie Starostwa obowiązuje stosowanie środków ochrony osobistej - maseczki.
- Przypominamy, że pozostaje nadal możliwość zgłoszenia zbycia, nabycia i wyrejestrowania pojazdu za pomocą poczty tradycyjnej na adres tut. Starostwa, a także za pomocą platformy www.epuap.gov.pl lub przez stronę: www.esp.pwpw.pl. Natomiast wszelkie inne sprawy załatwiane będą bezpośrednio przy okienku w Wydziale.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących realizowanych spraw w Wydziale należy wybrać odpowiedni numer telefonu pod którym urzędnicy odpowiedzą na Państwa pytania:
- Rejestracja pojazdów, przerejestrowanie, wycofanie czasowe pojazdu z ruchu, tabliczki znamionowe i nr VIN - +48 061 292 87 32, +48 061 292 87 33, +48 061 292 87 39;
- Odbiór i wymiana dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu, wyrejestrowania pojazdu, wtórniki dokumentów oraz adnotacje w dowodzie rejestracyjnym - +48 061 292 87 34
- Sprawy związane z wydawaniem i zatrzymaniem prawa jazdy - +48 061 292 87 36, +48 061 292 87 38
- Wydawanie licencji na transport, OSK i SKP - +48 061 292 87 35
- Wszelkie inne, niezbędne informacje i uwagi związane z działalnością Wydziału prosimy kierować do Dyrektora pod numer telefonu: +48 061 292 87 31
Starosta Szamotulski
/…/ Beata Hanyżak