Informacja o działalności wydziałów Starostwa Powiatowego w Szamotułach
30 Czerwca 2020Informujemy, że pomimo ograniczeń spowodowanych epidemią Covid -19, klienci Starostwa Powiatowego w Szamotułach mogą załatwiać sprawy urzędowe we wszystkich wydziałach :
- Budownictwa, Rolnictwa i Środowiska,
- Geodezji, Kartografii i Katastru,
- Gospodarki Nieruchomościami,
- Komunikacji, Transportu i Dróg,
w godzinach pracy urzędu od poniedziałku do piątku. Aktualnie, w najbardziej obleganym przez interesantów Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg, klienci ze względu na lokalizację wydziału na drugim piętrze budynku, uniemożliwiającą zachowanie dystansu społecznego, odbierają numery na parterze wydawane przez dyrektora wydziału lub wyznaczonego pracownika. W tym miejscu przypominamy o zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego przez oczekujących na zewnatrz urzędu.
Każdemu przyznawany jest maksymalnie 1 bilet na rejestrację pojazdu oraz 3 bilety na odbiór dowodu rejestracyjnego.
Obecnie przy pełnej obsadzie pracowników liczba wydawanych i obsługiwanych klientów sięga łącznie dziennie 200 spraw. Oczywistym wydaje się fakt, że każdy załatwiający sprawę winien sam pilnować swojej kolejności do odbioru numerów wydawanych przy wejściu. Co ważne: wprowadzone dotychczas zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg doprowadziły do sytuacji w której, obsługiwani są wszyscy klienci zgłaszający się każdego dnia do urzędu.