Dofinansowanie do likwidacji wyrobów zawierających azbest
19 Stycznia 2023Dofinansowanie do kosztów usuwania (demontażu, transportu) wyrobów azbestowych i unieszkodliwienia wytworzonego odpadu azbestowego albo odbioru (transportu) wyrobów azbestowych i ich unieszkodliwienia, przyznawane jest w wysokości 10 zł /m2 materiału z azbestu, jednak nie więcej niż 2 000,00 zł dla jednego wnioskodawcy. Ostateczna wysokość dofinansowania wynika z wysokości poniesionych kosztów rzeczywistych zadania, ustalonych na podstawie przedstawionej dokumentacji księgowej.
Wnioski o dofinansowanie można składać w terminie od 2 stycznia do 31 października każdego roku kalendarzowego, w którym zadanie zostanie wdrożone lub do wyczerpania limitu na dofinansowanie, określonego na dany rok, a realizacja musi być zostać zakończona maksymalnie do 30 listopada danego roku.
Szczegółowe informacje o dofinansowaniu znajdują się w "REGULAMINIE UDZIELANIA POMOCY FINANSOWEJ OSOBOM FIZYCZNYM NIE PROWADZĄCYM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W LIKWIDACJI WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST", dostępnym na stronie: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/wniosek-na-dofinansowanie-usuwania-azbestu